مهدکودک و تاثیر آن بر رفتار خردسالان

مهدکودک و تاثیر آن بر رفتار خردسالان

مهدکودک و تاثیر آن بر رفتار خردسالان :با وجود این که مهد کودک، نخستین قدم ورود به جامعه میباشد، تا قبل از 3 سالگی خیلی متناسب نیست و توصیه هم نمی شود که بچه را قبل از 3 سالگی به مهد بفرستید.چون بچه های ذیل 3 سال نیازمند توجه متمرکزتر در خانواده هستند. اگر به مهد کودک بروند مربی آنان میبایست توجه خودش را بین همه تقسیم بکند.

پس تا 3 سالگی بهتر میباشد نزد مادر یا مادربزرگ پرستاری شوند مادران شاغل که نگران هستند مبادا این محدوده زمانیکه از بچه ها دور هستند موجب شود فاصله ای بین آنان بیفتد یا دلبستگی و عاطفه آنان کمتر شود میبایست دقت کنند، آنچه تعیین کننده این میزان دلبستگی میباشد به هیچ وجه ربطی به مهدکودک رفتن یا نرفتن و این که فرزند شما به دلیل شغل تان نزد اقوام یا مادربزرگ میباشد ندارد.

بررسی تاثیر مهد کودک رفتن کودکان برشخصیت آنها

بعضی از بچه ها تا مادرشان از راه می رسد و با این که هنوز به آنان شیر نداده میباشد،آرام میشوند و در آغوش مادر آرامش عجیبی می گیرند. بعضی دیگر هم بی قرار شده و ترجیح می بدهند به آغوش پرستار، مادربزرگ یا مربی مهد بروند. این عادات به طور دقیق متاثر از حالت های درونی شما است.

اگر عصبی و پرتنش هستید، خستگی کار را به خانه آوردید، با همسرتان درگیری دارید و یا بدون آن که متوجه باشید دچار افسردگی پس از زایمان و تحریک پذیر شده اید، بدانید بچه های شیرخوار و نوپا ترازویشان برای درک این مطلب قوی میباشد. آنان 9 ماه پایان صدای قلب شما را در استرس و در آرامش شنیده و نیاز آنان به شما برای کسب آرامش میباشد.

بچه ها زیاد ناتوان اند و چون می ترسند آسیب مشاهده کنند دنبال مامن آهسته می گردند. پس مادرها نبایستی از این موضوع مهم غافل شوند و گمان کنند به دلیل مهد رفتن یا سپردن کودک شان به دیگری، چنین اتفاقی افتاده میباشد.

مهدکودک و تاثیر آن بر رفتار خردسالان

مهدکودک و تاثیر آن بر رفتار خردسالان

مناسب ترین سن برای مهدکودک رفتن کودک

نکته بعدی این که برای یاری به بچه ها در سنینی که آغاز به کسب مهارت های اجتماعی می کنند و از مادر و پدر و دیگران همانندسازی کرده تا بخش سوم شخصیت، یعنی قسمت والد را بسازند بهتر میباشد از 3، 4 سالگی به مهد کودک بروند و یا با گروه همسالان در مراوده باشند.

این با هم بودن آنهاست که موجب میشود ارزش های اجتماعی را یاد بگیرند و در واقع شخصیت آنان ساخته میشود. بهتر میباشد در این خصوص دوستان و خانواده هایی را انتخاب کنید که آنان هم به تربیت و سلامت بچه هایشان اهمیت می بدهند.

سرویس خواب کودک و نوجوان آپادانا

برای راحتی نوزاد ، کودک و نوجوان خود ، همچنین احساس آرامش و تمرکز برای آنها بایستی به کیفیت خواب و دکوراسیون اتاق آنها نیز اهمیت دهید سایت آپادانا کودک (معرفی و خرید سرویس خواب نوزاد ، سرویس خواب کودک ، سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه – سرویس سیسمونیتخت خواب نوزاد) شما را در این امر یاری میکند .

 

مطالب مرتبط :

اضطراب جدایی در کودکان

چگونه کودکی شاد تربیت کنیم

آنچه باید درباره ی حرف زدن کودک بدانیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
    • تصویر
    • شناسۀ محصول
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • دسترسی
    • افزودن به سبد خرید
    • توضیحات
    • محتوا
    • وزن
    • اندازه
    • اطلاعات اضافی
    برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
    مقایسه

    منو اصلی