ست کردن دکوراسیون اتاق خواب با دیوارها

ست کردن دکوراسیون اتاق خواب با دیوارها

 ست کردن دکوراسیون اتاق خواب با دیوارها : شاید با شنیدن کلماتی همچون ست نمودن و دکوراسیون اتاق خواب در ذهن تان اتاق خوابی مدرن و مجلل با برترین امکانات نقش ببندد ولی در حقیقت اینطور نیست شما اگر اتاق خواب کوچک در 1 خانه اجاره ای هم داشته باشید با رعایت این نکته ها می توانید به اتاق خواب ایده آل تان برسید.

مهم ترین نکته ای که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب میبایست رعایت نمایید هماهنگی بین رنگ دیوارها، سرویس خواب و اکسسوری ها میباشد. انتخاب رنگ اتاق خواب برمیگردد به سلیقه و علایق شما اما دکوراسیون و ست نمودن آن ها نیازمند رعایت نکته ها مهمی میباشد.

بهترین روش برای ست کردن دکوراسیون اتاق خواب با دیوارها

یک – طراحی اتاق خواب با دیوار سفید

اگر دیوار اتاق خواب تان سفید میباشد و بنا به هر دلیلی شرایط رنگ نمودن آن ها را ندارید می توانید با اضافه نمودن رنگ های جذاب نمایی خارق العاده به اتاق خواب تان ببخشید به این گونه کهپرده، تابلوها و کوسن ها را با هم ست نمایید همچون عکس ذیل که ترکیب سفید و آبی اتاق خواب زیبایی به ارمغان آورده میباشد.

ست کردن دکوراسیون اتاق خواب با دیوارها

ست کردن دکوراسیون اتاق خواب با دیوارها

طراحی دکوراسیون اتاق

2- ست کاغذ دیواری و وسایل
کاغذ دیواری دکوراسیون اتاق خواب را از این رو به آن رو می کند، در انتخاب رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب به رنگ روتختی و دیگر اجزای اتاق دقت نمایید و تلاش نمایید رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون اتاق خواب ست باشد.

رنگ کاغذ دیواری

سه – استفاده از 2 رنگ
دکوراسیون اتاق خواب بهتر میباشد ترکیبی از 2 رنگ که با هم همخوانی دارند باشد مثلا طوسی و صورتی که جزو برترین ترکیب رنگ ها شناخته شده اند، اتاق خواب طوسی و صورتی فوق العاده آرامش بخش و قشنگ خواهد بود. می توانید از عکس ذیل برای طراحی دکوراسیون ایده بگیرید.

رنگ روتختی

اتاق خواب طوسی صورتی مدرن
چهار – رنگ نمودن سقف اتاق خواب
هنگامی خواهان تغییر در دکوراسیون اتاق خواب هستید و در عین حالا نمی خواهید قیمت زیادی بکنید برترین راه رنگ نمودن سقف اتاق خواب میباشد که هم نمای جدیدی به اتاق میبخشد و هم قیمت چندانی ندارد.

ست کردن دکوراسیون اتاق خواب با دیوارها

ست کردن دکوراسیون اتاق خواب با دیوارها

قیمت خرید سرویس خواب از آپادانا

آپادانا به عنوان یک برند برتر در زمینه طراحی و ساخت انواع سرویس خواب، سالیان سال می باشد که محصول های باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می کند. شما می توانید با بررسی مدل های مختلف سرویس خواب های برند مبلیران، با دنیای متنوعی از انواع سرویس خواب آشنا شوید و در نهایت هم به بهترین و مناسب ترین گزینه دست یابید.( انتخاب سرویس خواب)
یکی از مهم ترین ویژگی های این برند آن می باشد که قیمت سرویس خواب موجود در محصولاتشان، تنوع بالایی دارد و با برخورداری از کیفیت فراوان مناسب، امکان آن را برای شما فراهم می کند تا با خرید سرویس خواب سالیان سال، آن هم با ضمانت و گارانتی، از سرویس خواب خود استفاده نمایید.

مطالب مرتبط :

نکات طلایی برای انتخاب سرویس خواب

اشتباهات در دکوراسیون اتاق خواب

راهنمای  خرید سرویس خواب نوزاد و نوجوان

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
    • تصویر
    • شناسۀ محصول
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • دسترسی
    • افزودن به سبد خرید
    • توضیحات
    • محتوا
    • وزن
    • اندازه
    • اطلاعات اضافی
    برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
    مقایسه

    منو اصلی